Connect with us

CIEKAWE

Reklamówki z logo

Prowadząc własną działalność gospodarczą, często jest się zmuszonym do tego, by stosować jakąś formę reklamy. Dlaczego? Dlatego, że reklam jest dźwignią handlu i od niej wiele zależy. Co zatem wybrać do promocji własnej firmy?

Worki reklamowe

Worki reklamowe, to jeden z często wybieranych form promocji. Są praktyczne i nie zajmują dużo miejsca. W zależności od ich rozmiaru, mogą posłużyć nie tylko do przekazania ulotek i innych gadżetów ale również w życiu prywatnym można je wykorzystać na przykład podczas robienia zakupów (mowa tutaj oczywiście o workach na wzór reklamówek spożywczych).

Woreczki z logiem w sprytny sposób przedstawiają działalność firmy, która w ten sposób się reklamuje. Im bardziej ciekawa i zróżnicowana grafika, tym większa uwaga potencjalnego klienta. Jeżeli coś zaskoczy przechodnia, skupi jego uwagę, jest duże prawdopodobieństwo, że ta właśnie osoba zajrzy na stronę firmy reklamującej się i przekaże informacje dalej. A jak wiadomo – marketing szeptany jest naprawdę skuteczny.

Jak powstają woreczki z logiem?

Sama procedura wykonania logo na worku jest naprawdę bardzo prosta. Najczęściej wykonuje się to metodą fleksograficzną albo sitodruku. Obie metody gwarantują wysoką jakość nadruku, trwałość i odporność na uszkodzenia.

Woreczki z logiem firmy mogą zostać wykonane również w wielu kolorach jednocześnie. Zwykle na jedną grafikę wchodzi około dziesięciu kolorów. Kolory nie mieszają się, są wyraźne i intensywne (oczywiście w zależności, co dana grafika przedstawia i jak zleceniodawca chce, by ona wyglądała).

Woreczki foliowe z nadrukiem – przykłady

Woreczki foliowe z nadrukiem, to żadna nowość. Codziennie mija się setki osób, noszących reklamówki czy opakowania foliowe, na których widnieje logo jakieś firmy czy jego produkt rynkowy.

Przykładowo firma zajmująca się obróbką metali, może zastosować nadruk, na którym będą wymalowane różne detale z aluminium, ze stali, z miedzi i tym podobnych materiałów. W grafikę może być wtopiona nazwa firmy bądź zachęcające hasło reklamowe.

Jednak chyba najbardziej znanym przykładem foliowej reklamówki z nadrukiem, jest ta ze sklepu spożywczego – Biedronka. O tym właśnie worku foliowym wiedzą wszyscy i chyba każdy choć raz się z nim spotkał. Wyraziste logo na zwykłej, białej foliówce. Czego chcieć więcej?

Continue Reading
Advertisement

CIEKAWE

Buty rowerowe spd – główne zalety

Każdy profesjonalny kolarz może śmiało przyznać, że to buty rowerowe spd w dużej mierze pozwalają mu osiągać lepsze wyniki. Dobrze skomponowany strój potrafi rzeczywiście ułatwić sportowe życie. Jakie są zatem główne zalety korzystania z tego profesjonalnego typu obuwia?
(więcej…)

Continue Reading

CIEKAWE

Meble restauracyjne – co wybrać?

Wiosna to czas, w którym managerowie restauracji przygotowują się do sezonu letniego. W lokalach, w których możliwe jest zaaranżowanie ogrodu letniego to szczególnie ważny czas. Przed managerami stoi trudne zadanie znalezienia odpowiednich mebli i dodatków, które nie tylko zapewnią gościom wygodę, ale także swoim wyglądem będą zachęcać do wizyty właśnie w tej konkretnej restauracji czy kawiarni. Jakie meble wybrać? (więcej…)

Continue Reading

CIEKAWE

Zastosowanie profesjonalnych maszyn gastronomicznych w produkcji mięsa mielonego

Mimo, że można obecnie zauważyć spadek spożycia mięsa, to nadal w Polsce jedna osoba zjada go średnio około 74 kg rocznie. Dużym zainteresowaniem cieszy się mięso mielone, które chętnie jest przerabiane na kotlety, dodawane do sosów lub robione są z niego wędliny. Duży popyt na mielone nie przekłada się jednak na używanie domowych maszynek do mięsa. (więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Trending