Connect with us

CIEKAWE

Reklamówki z logo

Prowadząc własną działalność gospodarczą, często jest się zmuszonym do tego, by stosować jakąś formę reklamy. Dlaczego? Dlatego, że reklam jest dźwignią handlu i od niej wiele zależy. Co zatem wybrać do promocji własnej firmy?

Worki reklamowe

Worki reklamowe, to jeden z często wybieranych form promocji. Są praktyczne i nie zajmują dużo miejsca. W zależności od ich rozmiaru, mogą posłużyć nie tylko do przekazania ulotek i innych gadżetów ale również w życiu prywatnym można je wykorzystać na przykład podczas robienia zakupów (mowa tutaj oczywiście o workach na wzór reklamówek spożywczych).

Woreczki z logiem w sprytny sposób przedstawiają działalność firmy, która w ten sposób się reklamuje. Im bardziej ciekawa i zróżnicowana grafika, tym większa uwaga potencjalnego klienta. Jeżeli coś zaskoczy przechodnia, skupi jego uwagę, jest duże prawdopodobieństwo, że ta właśnie osoba zajrzy na stronę firmy reklamującej się i przekaże informacje dalej. A jak wiadomo – marketing szeptany jest naprawdę skuteczny.

Jak powstają woreczki z logiem?

Sama procedura wykonania logo na worku jest naprawdę bardzo prosta. Najczęściej wykonuje się to metodą fleksograficzną albo sitodruku. Obie metody gwarantują wysoką jakość nadruku, trwałość i odporność na uszkodzenia.

Woreczki z logiem firmy mogą zostać wykonane również w wielu kolorach jednocześnie. Zwykle na jedną grafikę wchodzi około dziesięciu kolorów. Kolory nie mieszają się, są wyraźne i intensywne (oczywiście w zależności, co dana grafika przedstawia i jak zleceniodawca chce, by ona wyglądała).

Woreczki foliowe z nadrukiem – przykłady

Woreczki foliowe z nadrukiem, to żadna nowość. Codziennie mija się setki osób, noszących reklamówki czy opakowania foliowe, na których widnieje logo jakieś firmy czy jego produkt rynkowy.

Przykładowo firma zajmująca się obróbką metali, może zastosować nadruk, na którym będą wymalowane różne detale z aluminium, ze stali, z miedzi i tym podobnych materiałów. W grafikę może być wtopiona nazwa firmy bądź zachęcające hasło reklamowe.

Jednak chyba najbardziej znanym przykładem foliowej reklamówki z nadrukiem, jest ta ze sklepu spożywczego – Biedronka. O tym właśnie worku foliowym wiedzą wszyscy i chyba każdy choć raz się z nim spotkał. Wyraziste logo na zwykłej, białej foliówce. Czego chcieć więcej?

Continue Reading
Advertisement

CIEKAWE

Budowanie przewagi konkurencyjnej bez dodatkowych kosztów.

Firmy szukają nowych rozwiązań pozwalających im być bardziej konkurencyjnymi. Wiele działań promocyjnych generuje koszty. Dobrze jest pomyśleć o zwiększeniu efektywności produkcji, aby zakład produkował więcej z już posiadanych zasobów maszyn i ludzi. Jest to optymalizacja procesów produkcji.
(więcej…)

Continue Reading

CIEKAWE

Sympatia – darmowy portal randkowy

Internetowa miłość to coraz częstsze przypadki. W większych miastach procent związków, które zostały zapoczątkowane w internecie sięga nawet 20% i wbrew pozorom nie jest to tylko domena nastolatków, ale coraz częściej osoby starsze szukają w ten sposób swojej drugiej połówki. (więcej…)

Continue Reading

CIEKAWE

Hotel Windsor w Jachrance – raj dla ceniących luksus

Luksusowy hotel Windsor w Jachrance mieści się nad urokliwym zalewem Zegrzyńskim. Zaledwie 30 minut jazdy z Warszawy wystarczy, aby znaleźć się w zupełnie innym świecie. Jest to największy kompleks konferencyjny w okolicy, zapewniający doskonałe warunki do realizacji nawet najtrudniejszych projektów. Obiekt zachwyca nie tylko pałacową architekturą, ale również jakością obsługi i przepięknym otoczeniem. (więcej…)

Continue Reading

Trending