Connect with us

CIEKAWE

Reklamówki z logo

Prowadząc własną działalność gospodarczą, często jest się zmuszonym do tego, by stosować jakąś formę reklamy. Dlaczego? Dlatego, że reklam jest dźwignią handlu i od niej wiele zależy. Co zatem wybrać do promocji własnej firmy?

Worki reklamowe

Worki reklamowe, to jeden z często wybieranych form promocji. Są praktyczne i nie zajmują dużo miejsca. W zależności od ich rozmiaru, mogą posłużyć nie tylko do przekazania ulotek i innych gadżetów ale również w życiu prywatnym można je wykorzystać na przykład podczas robienia zakupów (mowa tutaj oczywiście o workach na wzór reklamówek spożywczych).

Woreczki z logiem w sprytny sposób przedstawiają działalność firmy, która w ten sposób się reklamuje. Im bardziej ciekawa i zróżnicowana grafika, tym większa uwaga potencjalnego klienta. Jeżeli coś zaskoczy przechodnia, skupi jego uwagę, jest duże prawdopodobieństwo, że ta właśnie osoba zajrzy na stronę firmy reklamującej się i przekaże informacje dalej. A jak wiadomo – marketing szeptany jest naprawdę skuteczny.

Jak powstają woreczki z logiem?

Sama procedura wykonania logo na worku jest naprawdę bardzo prosta. Najczęściej wykonuje się to metodą fleksograficzną albo sitodruku. Obie metody gwarantują wysoką jakość nadruku, trwałość i odporność na uszkodzenia.

Woreczki z logiem firmy mogą zostać wykonane również w wielu kolorach jednocześnie. Zwykle na jedną grafikę wchodzi około dziesięciu kolorów. Kolory nie mieszają się, są wyraźne i intensywne (oczywiście w zależności, co dana grafika przedstawia i jak zleceniodawca chce, by ona wyglądała).

Woreczki foliowe z nadrukiem – przykłady

Woreczki foliowe z nadrukiem, to żadna nowość. Codziennie mija się setki osób, noszących reklamówki czy opakowania foliowe, na których widnieje logo jakieś firmy czy jego produkt rynkowy.

Przykładowo firma zajmująca się obróbką metali, może zastosować nadruk, na którym będą wymalowane różne detale z aluminium, ze stali, z miedzi i tym podobnych materiałów. W grafikę może być wtopiona nazwa firmy bądź zachęcające hasło reklamowe.

Jednak chyba najbardziej znanym przykładem foliowej reklamówki z nadrukiem, jest ta ze sklepu spożywczego – Biedronka. O tym właśnie worku foliowym wiedzą wszyscy i chyba każdy choć raz się z nim spotkał. Wyraziste logo na zwykłej, białej foliówce. Czego chcieć więcej?

Continue Reading
Advertisement

CIEKAWE

​​Wygodny pokój dwuosobowy Wrocław na weekend!

Jeśli planujesz spędzić romantyczny weekend we Wrocławiu w towarzystwie bliskiej osoby, to pokój dwuosobowy Wrocław może być idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Miasto to pełne uroku i atrakcji, które można odkrywać we dwoje, tworząc niezapomniane wspomnienia. (więcej…)

Continue Reading

CIEKAWE

Gdzie jechać na obóz?

Czas tak szybko leci, że człowiek niedawno co witał rok szkolny, a tu już za kilka dni przyjdzie się z nim oficjalnie pożegnać. Nadchodzi czas letniego wypoczynku. Urlop już od dawna jest zaplanowany. Każdy z wielką radością oczekuje na rodzinny wypoczynek. Dorośli mogą również pomyśleć o tym, aby dzieciom zaplanować obóz żeglarski 2023 lub też inny wyjazd zorganizowany. (więcej…)

Continue Reading

CIEKAWE

Metoda nadzorowania wprowadzenia projektów na rynek

Metoda agile product delivery znana jest od początku XX wieku. Jednak dopiero od niedawna znalazła ona szersze zastosowanie. Na samym początku używana ona była jedynie w branży IT. Jednak potem więcej osób zaczęło korzystać z metody nadzorowania projektów, które zapewniają nie tylko ogromną dynamikę, ale także niosą ze sobą duży poziom ryzyka. (więcej…)

Continue Reading

Ciekawe

Trending